Home / News / Persbericht-able-bv-sluit-overeenkomst-met-hr2day

Persbericht: ABLE BV sluit overeenkomst met HR2DAY over het leveren van bruto-netto berekeningen voor haar Sparen-as-a Service oplossing met EuroPort+

Gouda, 17 juli 2018. Able koos uit een aantal leveranciers van verloningstoepassingen HR2day. Na een korte, succesvolle proeffase is de bruto-netto functionaliteit van HR2day gekoppeld aan de API’s van EuroPort+.

Able heeft met haar EuroPort+ platform een zeer efficiënte cloudoplossing voor beleggen en sparen. Voor de zogenaamde verloningen van een aantal fiscale spaarproducten die met EuroPort geadministreerd worden, worden bruto-netto berekeningen en bijbehorende fiscale overzichten en aangiftes gegenereerd. Momenteel gaat het al om enkele tienduizenden berekeningen per maand. Partijen hebben de verwachting dat deze aantallen verder zullen toenemen.

Andy Verstelle: “Wij zijn trots dat Able ons deze belangrijke taak toevertrouwt en zien hierin wederom de bevestiging dat onze payroll-engine best-in-class is. Samen met een innovatieve partij als Able kunnen wij de uitvoeringsprocessen en kosten bij administratieve organisaties van financiële producten sterk reduceren.”

Alex Timmermans: ‘We hebben voor HR2day gekozen omdat zij een schaalbare oplossing hebben en in staat bleken om aan te haken bij onze vergaand geautomatiseerde processen. Stipte netto betalingen en aflossingen passen in de goede eindklant beleving die EuroPort+ spaarbanken biedt. HR2day is een partij die – net als wij – alles op alles zet om processen sneller en beter te maken, gebruikmakend van geavanceerde cloud-technologie.’

Over Able
Able is sinds eind oktober onderdeel van de Topicus Groep. Topicus is een IT bedrijf met ruim 900 medewerkers met platformen voor de zorg, het onderwijs, de gemeentelijke overheid en de financiële sector. Binnen de financiële sector biedt Topicus technologische serviceplatformen aan financiële instellingen, financieel adviseurs en service organisaties op het gebied van hypotheken, beleggen, sparen, pensioen, zakelijk financieren en claimafhandeling. https://www.topicus.nl en https://europort.topicus.nl

Over HR2day
HR2day is de geïntegreerde HR- en Salaris oplossing voor de werkgever van vandaag en morgen. Beschikbaar via het Salesforce platform, dus 100% cloud. Honderden (middel)grote werkgevers ondersteunen hun medewerkers, managers en professionals bij hun dagelijkse HR-processen en transacties met behulp van HR2day. Van verlof, verzuim en salaris tot en met performance en competentiemanagement. Vanzelfsprekend met workflow en ESS/MSS. HR2day koppelt bovendien slim en doelgericht met software van andere partijen. HR2day is de ideale internetoplossing op het gebied van in-, door- en uitstroom van personeel. Voor meer informatie over HR2day https://www.hr2day.com.

Voor meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Alex Timmermans, Able via alex.timmermans@topicus.nl , Andy Verstelle, HR2day via andy.verstelle@hr2day.com